星期日, 4月 23, 2006

点解俩嗰人要在一起?

Image hosting by Photobucket
你知唔知点解俩嗰人要在一起?喜欢?靓仔?寂寞?渴望?性爱?其实不然俩嗰人在一起有好多原因嘅.不如你试下噤想下...
俩嗰人一起係因为见证.见证他的好,他的坏;见证他的成功,他的失败;见证他的欢乐,他的悲伤;见证他的一切,他也见证我的一切.
一起可以时时刻刻见证彼此的一生到老,就好像大家都係彼此嘅历史见证人.哩D係死党都做唔到嘅.话噻他都係你的枕边人吖..

如果今日你是我的朋友仔,係因为我们的频道对上啦,所以我遇见你.
你揾到你的见证人吗?有嘅话要好好珍惜,如果無嘅话就在渡祝你快快揾到你的见证人.
如果想同我做朋友?...更係無问题啦..我係仪气仔女嘛..就算你叫我为着你,要我摸我最怕嘅嘢我都吾惊,就比如话猫或者狗啦..(哈哈哈)

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁